glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Festival

Kategori: Allmänt

Jag fyllde år för över en månad sen och fick biljetter till Takidas boxroom tour av mina svärföräldrar. Så igår var takida i Uppsala och jag var där, det var underbart de är så himla bra! Var förut på takida fast då var det på Hovet! Denna gång spelade de för en mindre publik med deras akustiska låtar! Det var en helt annan upplevelse :)
Men det jag skulle komma till är att igår så sa dom att de har startat en egen festival! Hur grymt är inte de?? Det är inte så många band som har släppts än men det kommer flera, jag kommer ihåg att bland annat Stiftelsen ska spela! Festivalen är i Ånge, Robbans hemmaort 16-17 augusti. Vilka skulle tänka sig gå på den festivalen?? Jag!!

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: