glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Dålig måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte bloggat någonting.. Finns inte så mycket att säga om dagen mer än att den har vart riktigt lång eftersom det är måndag. På måndagar har jag min långa dag i skolan, men man kan glädjas åt att vi hade 3 timmar foto :) jag gjorde klart en uppgift som gick ut på att fota frukt inne i studion :P sen så fick jag även leka modell åt Josefin för hennes uppgift :) kommer lägga upp bilder imorgon för har inte orken att göra det nu..

Jag har bild på min mat, vad jag åt till middag :) det vart lax med potatis och det var jätte gott! Tur det annars skulle jag blivit surig eftersom jag älskar mat! :) Nu ska jag lägga mig i sängen och sova :)

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: