glarke.blogg.se

EXPRESS IMPRESS SUCCESS. Mitt namn är Jo-Anna Glarke, jag är 18 år och går sista året på GUC gymnasium i Uppsala. Jag pluggar foto, och mina planer är att jobba som fotograf efter skolan!

Dagens

Kategori: Allmänt

Hemma efter en kort dag i skolan, hade foto och idrott :) körde en timme på skolans gym och sen tog jag bussen till Coop, där såg jag min favvo frukt från Thailand!! Tyvärr var de alldeles för hårda men köpte två stycken endå..
Idag ska jag räkna massa matte, har en inlämningsuppgift som ska in på torsdag och har inte någon tid imorgon att plugga...

Nu ska jag titta igenom matten innan älskling kommer och hjälper mig med den.. Tur att jag har en sådan duktig pojkvän på matte annars skulle jag inte klara matte 2 :P

Glarke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: